Co jeść po treningu?

Czy jesteś o joga, fanem HIIT czy maratończyk, dobre jedzenie i nutritionist wyników James Collins są gotowe do paliwa rutynowych fitness

Uzyskać odpowiedni kształt paliwa, przed i po treningu, z Good Food guide do treningu i odżywiania. Czy potrzebujesz do władza w górze na białko lub zachować węglowodanów pochodzących, nauczyć się dostosować posiłki treningu na bieżąco pełną i gotowy na wszystko.

Nutritionist wyników James Collins pracował z na świecie top Olympic i zawodowych sportowców. Połączyliśmy siły z nim, aby utworzyć cztery przepisy dostosowane do różnego rodzaju ćwiczeń i przyniesie Ci porady żywieniowe w zależności od indywidualnych celów.

Dostosowanie strategii żywienia do Twoich celów

Paliwa, które Twój organizm wymaga zależy od dwóch kluczowych czynników:

Cel

Zmierzamy do uzyskania szczuplejsze i stracić zbędne kilogramy, lub chcesz poprawić swoje 10k uruchomić czasu? Decydując się na Twoim głównym celem jest kluczem, jak wpłynie to na Twoje potrzeby napędzania paliwem. Na przykład jeśli Twoim celem jest uzyskać szczuplejsze i stracić zbędne kilogramy, szkolenia (przed śniadaniem) na czczo lub po posiłku low-carb przed szkolenia można prime ciała rozbić jego zapasy tłuszczu i korzystania z nich jako paliwa podczas treningu („spalanie tłuszczu”). Z drugiej strony Jeśli Twoim celem jest skuteczniejsze w 10 k wyścigu lub maraton, wyższe intensywności ćwiczeń będzie wymagać więcej węglowodanów, aby być stosowane jako paliwa podstawowego.

Różnego rodzaju treningi stres inaczej ciała i mięśni. Na przykład białka jest ważne dla wzrostu mięśni i naprawy programu siłę, wytrzymałość programy często muszą więcej węglowodanów do potrzeb paliwowego.

Kiedy jeść

Zezwalaj na dwie do czterech godzin po spożyciu obfitego posiłku, przed umiarkowane ćwiczenia. Czeka na 30 minut do dwóch godzin powinno być dobrze po mniejsze przekąski. Pamiętaj, że niezależnie od rodzaju treningu trzeba nawodnienia jak najszybciej zakończyć aby pomóc organizmowi odzyskać. Jako zasadę ogólną należy zjeść posiłek lub przekąska, w zależności od rodzaju treningu, w ciągu jednej godziny wykonywania.

Aktywność

Joga jest tworząc coraz większą część szkolenia programes za dobre samopoczucie zarówno fizyczne jak i psychiczne. Korzyści obejmują lepszą wytrzymałość, elastyczność i równowagi.

Przed rozpoczęciem

Zazwyczaj nie potrzebujesz posiłek lub przekąskę przed niskiej intensywności sesje. Jednak jeśli jesteś głodny, małe flapjack, piłkę energii lub owoc daje impuls bez co czujesz się nieswojo lub pełny podczas treningu. Wypróbuj nasze piłki easy-to-make choc pomarańczowy energii.

Po zakończeniu sesji

Joga stresu miejsca na mięśnie, więc następny posiłek lub przekąskę jest ważne, aby rozpocząć proces naprawy i przebudowy. Nasze Kanapki halloumi i Burak zawiera dobry porcję białka wysokiej jakości i zakresu tłuszcze i jest dość uboga w węglowodany. Azotany w buraki przyczynić się do poprawy powietrza wysyłki do mięśni.

Jeśli chcą zacząć z formą ćwiczeń pilates styl, spójrz na nasze 10-minutowy trening dla początkujących.

Wytrzymałość – triathlon lub szkolenia maraton

Aktywność

Pracy lub szkolenia maraton dłużej niż godzinę może być niskiej intensywności lub wysokiej intensywności. Na dłużej, niskiej intensywności szkolenia ograniczenie węglowodanów wcześniej (o nazwie ‚szkolenia niski’) zachęca organizm do dostosowania, co jest bardziej efektywne w użyciu tłuszczu jako paliwa. Jak najszybciej wzrasta intensywność organizm zużywa więcej węglowodanów jako paliwa, dzięki czemu lepiej wyższe Spożycie węglowodanów.

Przed rozpoczęciem

Jeśli jesteś celem jest ograniczenie węglowodanów przed sesja ‚pociąg niski’, zjeść posiłek białka wyższe lub przekąskę wcześniej, takie jak omlet, wędzony łosoś i jajecznica jajka lub jogurt grecki. Gdy zwiększa się intensywność Twoich ćwiczeń, należy zjeść posiłek opartych na carb (takich jak owsianka, Sałatka quinoa lub zawijania) około dwie godziny przed rozpoczęciem. Wypróbuj nasz przepis na owsiankę zdrowe lato.

Po ćwiczeniach

Potrzebujesz większych porcji węglowodanów zatankować po długim treningu mięśni. Nasze warzywko białko chili jest bogata w węglowodany, i fasola dostarcza białka dla naprawy mięśni a także zwiększając poziom żelaza. Hit witamina C pomaga organizmowi wchłanianie żelaza.

Niskiej intensywności aerobic – jazda na rowerze lub bieganie

Aktywność

Niższej intensywności szkolenia dla mniej niż godzinę używa tłuszczu jako główne źródło energii, dlatego nie wymaga węglowodanów, aby zapewnić głównego paliwa.

Przed rozpoczęciem

Często najlepszym sposobem, aby spalić tłuszcz jest do wykonywania na pusty żołądek (‚trening na czczo‚). Jeśli nie jesteś rannym ptaszkiem, wykonujący tuż przed wieczornym posiłku jest dobry czas.

Po ćwiczeniach

Posiłek na bazie białka jest idealnym miejscem, aby pomóc naprawy i uzupełnienia mięśnie, ale zazwyczaj nie trzeba dodatkowych węglowodanów. Krab i jajko w ten omlet krab & szparagi dostarczają wysokiej jakości białka i witamin z grupy B, które pomagają organizmowi do produkcji energii.

Wysokiej intensywności trening interwałowy (HIIT) szkolenia

Aktywność

Wysokiej intensywności wysiłki z krótkim odzyskiwania będzie wyzwaniem, serce, płuca i mięśnie. Wyniki zawierają efekt ‚po spalić’, gdzie tłuszczu jest nadal ‚spalony’ po sesji.

Przed rozpoczęciem

Jeśli Twoim celem jest uzyskać szczuplejsze i stracić zbędne kilogramy, zmniejszyć ilość spożywanych węglowodanów przed sesją. Można to zrobić przez szkolenia na pusty żołądek lub jedzenia na bazie białka posiłek lub przekąskę, takie jak omlet lub niskotłuszczowy jogurt grecki. Dodać niewielką ilość węglowodanów, takich jak muesli lub owsianka, aby zapewnić dodatkowe paliwo, jeśli sesja będzie szczególnie trudne.

Po zakończeniu sesji

Ten posiłek odzyskiwania kurczaka Pulpety z quinoa i curried kalafior ma na celu zapewnienie równowagi niskim IG węglowodanów zatankować mięśnie i białka do rozpoczęcia naprawy i przebudowy tkanki mięśniowej. Dodatkowym atutem jest jego zawartość przeciwutleniaczy, które mogą przyczynić się do zmniejszenia opóźniona bolesność mięśni (‚DOMS’) kolejnych dni.

Witaj na naszej stronie

Aktualności O projekcie Dokumenty do pobrania Formy wsparcia Kontakt Rozeznania cenowe Biuro Projektów: Spółdzielnia Socjalna SerwiS Ul. Św. Anny 5 33-100 Tarnów Tel. 510964917 iStock 000004933149XSmall Aktualności ZAKOŃCZENIE PROJEKTU Utworzono: wtorek, 02, styczeń 2018 08:43 W dniu 31.12.2017r. zakończono realizację projektu ,,Łamiemy Bariery – młodzi niepełnosprawni i samodzielni na rynku pracy”. LISTY RANKINGOWE VIII REKRUTACJI Utworzono: piątek, 10, luty 2017 15:30 W dniu 10.12.2016r o godz. 15:00 zakończył się nabór zgłoszeń kandydatów w ramach VIII tury rekrutacji do projektu „Łamiemy bariery – młodzi niepełnosprawni samodzielni i aktywni na rynku pracy”. Dokumenty rekrutacyjne zostały złożone przez 14 Kandydatów na Uczestników projektu. Do projektu zakwalifikowano 14 osób. Poniżej publikujemy listy rankingowe. LISTA RANKINGOWA KOBIET LISTA RANKINGOWA MĘŻCZYZN OGŁOSZENIE TERMINU REKTUTACJI DO PROJEKTU Utworzono: wtorek, 10, styczeń 2017 09:18 Informujemy, że Spółdzielnia Socjalna SerwiS oraz Centrum Inicjatyw Ekologicznych ogłaszają termin rekrutacji do projektu „Łamiemy bariery – młodzi niepełnosprawni samodzielni i aktywni na rynku pracy”. Zgłoszenia do projektu przyjmowane będą w dniach 06-10.02.2017r. w godz. od 9:00 do 15:00 w biurze projektu w Tarnowie (ul. Św. Anny 5 na parterze). Do udziału w projekcie zapraszamy osoby niepełnosprawne spełniające poniższe kryteria: posiadające aktyalne orzeczenie o niepełnosprawności, mieszkające na terenie województwa małopolskiego, w wieku od 15 do 29 lat, pozostające bez zatrudnienia (bezrobotne zarejestrowane w Powiatowych Urzędach Pracy województwa małopolskiego lub bierne zawodowo), nieuczestniczące w szkoleniu ani kształceniu (nie uczestniczące w kształceniu formalnym w trybie stacjonarnym oraz nie biorące udzaiału w szkoleniu finansowanym ze środków publicznych w okresie ostatnich 4 tygodni). Dodatkowe informacje pod numerem telefonu 510 964 917. LISTY RANKINGOWE VII REKRUTACJI Utworzono: poniedziałek, 19, grudzień 2016 10:24 W dniu 19.12.2016r zakończył się nabór zgłoszeń kandydatów w ramach VII tury rekrutacji do projektu „Łamiemy bariery – młodzi niepełnosprawni samodzielni i aktywni na rynku pracy”. Dokumenty rekrutacyjne zostały złożone przez 6 Kandydatów na Uczestników projektu. Do projektu zakwalifikowano 6 osób. Poniżej publikujemy listy rankingowe. LISTA RANKINGOWA KOBIET LISTA RANKINGOWA MĘŻCZYZN OGŁOSZENIE TERMINU REKTUTACJI DO PROJEKTU Utworzono: wtorek, 06, grudzień 2016 13:09 Informujemy, że Spółdzielnia Socjalna SerwiS, Centrum Inicjatyw Ekologicznych i Fundacja Rozwoju Regionalnego Viribus Unitis ogłaszają termin rekrutacji do projektu „Łamiemy bariery – młodzi niepełnosprawni samodzielni i aktywni na rynku pracy”. Zgłoszenia do projektu przyjmowane będą w dniach 12-16.12.2016r. w godz. od 9:00 do 15:00 w biurze projektu w Tarnowie (ul. Św. Anny 5 na parterze). Do udziału w projekcie zapraszamy osoby niepełnosprawne spełniające poniższe kryteria: posiadające aktyalne orzeczenie o niepełnosprawności, mieszkające na terenie województwa małopolskiego, w wieku od 15 do 29 lat, pozostające bez zatrudnienia (bezrobotne zarejestrowane w Powiatowych Urzędach Pracy województwa małopolskiego lub bierne zawodowo), nieuczestniczące w szkoleniu ani kształceniu (nie uczestniczące w kształceniu formalnym w trybie stacjonarnym oraz nie biorące udzaiału w szkoleniu finansowanym ze środków publicznych w okresie ostatnich 4 tygodni). Dodatkowe informacje pod numerem telefonu 510 964 917. LISTY RANKINGOWE VI TURA REKRUTACJI Utworzono: środa, 16, listopad 2016 12:46 W dniu 10.11.2016r zakończył się nabór zgłoszeń kandydatów w ramach VI tury rekrutacji do projektu „Łamiemy bariery – młodzi niepełnosprawni samodzielni i aktywni na rynku pracy”. Dokumenty rekrutacyjne zostały złożone przez 16 Kandydatów na Uczestników projektu. Do projektu zakwalifikowano 16 osób. Poniżej publikujemy listy rankingowe. LISTA RANKINGOWA KOBIET LISTA RANKINGOWA MĘŻCZYZN OGŁOSZENIE TERMINU REKTUTACJI DO PROJEKTU Utworzono: piątek, 07, październik 2016 12:01 Spółdzielnia Socjalna SerwiS ogłasza termin rekrutacji do projektu „Łamiemy bariery – młodzi niepełnosprawni samodzielni i aktywni na rynku pracy”. Zgłoszenia do projektu przyjmowane będą w dniach 07-10.11.2016r. w godz. od 9:00 do 15:00 w biurze projektu w Tarnowie (ul. Św. Anny 5 na parterze). Do udziału w projekcie zapraszamy osoby niepełnosprawne spełniające poniższe kryteria: posiadające aktyalne orzeczenie o niepełnosprawności, mieszkające na terenie województwa małopolskiego, w wieku od 15 do 29 lat, pozostające bez zatrudnienia (bezrobotne zarejestrowane w Powiatowych Urzędach Pracy województwa małopolskiego lub bierne zawodowo), nieuczestniczące w szkoleniu ani kształceniu (nie uczestniczące w kształceniu formalnym w trybie stacjonarnym oraz nie biorące udzaiału w szkoleniu finansowanym ze środków publicznych w okresie ostatnich 4 tygodni). LISTY RANKINGOWE V TURA REKRUTACJI Utworzono: poniedziałek, 29, sierpień 2016 09:37 W dniu 26.08.2016r zakończył się nabór zgłoszeń kandydatów w ramach V tury rekrutacji do projektu „Łamiemy bariery – młodzi niepełnosprawni samodzielni i aktywni na rynku pracy”. Dokumenty rekrutacyjne zostały złożone przez 2 Kandydatów na Uczestników projektu. Do projektu zostały zakwalifikowane 2 osoby. Lista rankingowa OGŁOSZENIE TERMINU REKRUTACJI Utworzono: czwartek, 18, sierpień 2016 12:28 Informujemy, że Centrum Inicjatyw Ekologicznych i Fundacja Rozwoju Regionalnego Viribus Unitis rozpoczynają rekrutację do projektu „Łamiemy bariery – młodzi niepełnosprawni samodzielni i aktywni na rynku pracy” w dniach od 19.08.2016r. do 26.08.2016r. Dokumenty można składać w biurze projektu: ul. Myśliwska 4c/8, 33-300 Nowy Sącz. Więcej informacji pod numerem tel. 184400386 lub za pośrednictwem poczty email: biuro@unitis.pl. LISTY RANKINGOWE IV TURA REKRUTACJI Utworzono: poniedziałek, 18, kwiecień 2016 11:54 W dniu 15.04.2016r zakończył się nabór zgłoszeń kandydatów w ramach IV tury rekrutacji do projektu „Łamiemy bariery – młodzi niepełnosprawni samodzielni i aktywni na rynku pracy”. Dokumenty rekrutacyjne zostały złożone przez 4 Kandydatów/-ek na Uczestników/-czki projektu. Do projektu zostały zakwalifikowane 4 osoby. Lista rankingowa kobiet Lista rankingowa mężczyzn Więcej artykułów… LISTY RANKINGOWE III TURA REKRUTACJI PRZEDŁUŻENIE REKRUTACJI DO PROJEKTU OGŁOSZENIE TERMINU REKRUTACJI OGŁOSZENIE TERMINU REKRUTACJI LISTY RANKINGOWE II TURA REKRUTACJI PRZEDŁUŻENIE REKRUTACJI DO PROJEKTU REKRUTACJA DO PROJEKTU SPOTKANIE INFORMACYJNE LISTY RANKINGOWE I TURA REKRUTACJI ROZPOCZĘCIE REKRUTACJI DO PROJEKTU Strona 1 z 2 Startpoprz.12nast.Zakończenie dsadsa Copyright by Spółdzielnia Socjalna SerwiS 2016